خرید آپارتمان در ایوب سلطان استانبول - An Overview

Wiki Article

برای خرید انواع املاک و مستغلات و حتی آپارتمان های استانبول ، اجاره روزانه خانه در استانبول ، قیمت اجاره خانه در استانبول و … می توانید از سایت های زیر استفاده کنید:

این پروژه خرید آپارتمان لاکچری در منطقه ایوب سلطان در چند قدمی بھترین مدارس، مراکز بھداشتی، مکانھای عمومی با دسترسي آسان به حمل و نقل شھري قرار دارد و در زمیني به مساحت ۱۰٥۳٥ متر مربع واقع در دلِ طبیعت در حال .

برو به قسمت قبلی همه اخبار مهم سرمایه گذاری و مالکیت املاک و مستغلات در ترکیه تابعیت ترکیه پروژه های زیرساختی در ترکیه امور حقوقی در ترکیه اقتصاد ترکیه گردشگری در ترکیه سایر اخبار

آژانس املاک و مستغلات در استانبول ترکیه خرید ملک در استانبول

مشاور برتر املاک در ترکیه، تماس بگیر و با بودجه مد نظر، بهترین گزینه را انتخاب کن.

dxboffplan.com ought to overview the safety of one's connection prior to continuing. Ray ID: 76c11e7a985d1921

ترکیه پلاس نزدیک به یک دهه فعالیت در کشور ترکیه با بهترین و راحت ترین روش های مهاجرتی قدم به قدم در کنار شما خواهد قیمت اپارتمان در ایوب سلطان استانبول بود.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. چرا سرمایه‌گذاری در این پروژه؟

این امتیاز نشان دهنده وضعیت رفاهی، وضعیت فرهنگی، تراکم جمعیت و تراکم ساختمان ها، دسترسی به امکانات (از جمله مترو، اتوبوس، مدرسه، مراکز فرهنگی، امکانات پزشکی، پارک و …)، میزان جرم و میزان رضایت ساکنان محله از زندگی در آن است.

معمولاً کسانی که درآمد محدودی دارند و یا دارای بودجه ای محدود برای سرمایه گذاری هستند ، به دنبال آپارتمان های فروشی خرید آپارتمان در ایوب سلطان استانبول ارزان در استانبول هستند.

زندگی در استانبول بالاخص محله ایوب به دلیل برخورداری از آب و هوای مساعد، شهربازی‌های بزرگ و مساجد قدیمی و تاریخی بسیار لذت بخش است.

اگر به دنبال یک آپارتمان عالی در استانبول هستید تا بقیه عمر خود را در آرامش سپری کنید یا سرمایه گذاری سودآوری داشته باشید، باید مراقب موقعیت مکانی پروژه انتخابی خود باشید. این خرید آپارتمان در قلب استانبول، در محله لونت، یکی از بهترین مکان‌های شهرداری ایوب سلطان واقع شده است.

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به املاک شهر می باشد.

برای درک بهتری از موقعیت این منطقه به نقشه ایوب سلطان زیر نگاهی بیاندازید.

Report this wiki page